onsdag 14. januar 2009

yoo im online

javell jeg lever uten pc, utenom når jeg er hoss mor så jeg blogger lite fortiden , men uansett jeg blir årets blogger fordi jeg ble født spammer!

vel har fiksa sykkelen nesten , sliter med en jalla jalla wedge og For stramt kjede, og nei jeg har ikke kjede kutter og skikkelig wedge, har hull i setet mitt og :( buhuhuhuhuhuhuuhuhuhuhhuh

ellers sliter jeg også med at jeg skal levere inn matte lekser i morgen ive not done them . + jeg suger på sykkelen fordi jeg ikke har sykla på 3 uker pga eirik olsen og posten so hot.

jeg vil bare benytte anlednignen til og si jeg har mer tr3ndy gaffel en leifi :) hoho

jeg vil også si jeg vedder på at jeg skrevet lengre blogg en leifi

jeg vil også si at botn er homo

jeg vil også si vi hadde pretty kult session idag

jeg vil også si jeg vil ha god vær så vi kan dra til sandnes

jeg vil også si jeg hater is ,bowlen var full av is

jeg vil også si at jeg er ganske kul!

AMEN

1 kommentar:

  1. jeg også hater is.. men jeg elsker sånn "is".. det er godt.. kansje jeg kjøper det etter skolen:)

    SvarSlett