lørdag 17. januar 2009

simpel session

fant ut at det faktisk er rundt 30 folk som sjekker bloggen daglig! :D

------------------------------------

men back to bizniz:

oppsummering av bmx idag:
-garret reynolds vant simpel session (igjen...selv om det ikke er ferdig enda!)
-aaron ross klarte en svært respektabel plass selv med knukken ankel, still ross the boss!
-hvor ble det av edwin delarosa? en av de folka eg gledet meg til å se på simpel!
-sean sexton dro på og kom seg på sykkelen etter et ganske sykt fall!
-kevin porter dro på med en sykt clean 540 over stepup gappen!
-dan lacey prøvde å gjøre en uprail toothpickhangover to 180 på en sykt lang rail, må bare si at toothpick er en sykt kul grind og se på når den holdes lenge og ikke bare er en bonk! men han fikk ikke tid nok til å sette den!
-garret reynolds dro til med bar to icepick uprail!

fikk ikke med meg så mange runs men av det jeg så var det sykt fett, gleder meg til finalen imorgen!


og ja neergård! d suge å ikkje ha innehall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar