onsdag 11. februar 2009

lol



bare for at bloggen ikke skal dø ut

torsdag 5. februar 2009

Naaden got served

Mariero:
Ble antastet av Batman
Både Batman og Spiderman fikk streng beskjed av politiet om å holde seg borte fra Stavanger sentrum. Publisert 05.02.2009 22:56 - Oppdatert 06.02.2009 06:36 Cornelius Munkvik Klokken 21.31 fikk politiet melding om at to personer, utkledd som tegneserieheltene Batman og Spiderman, skapte kvalm ved Rema-butikken på Mariero.

En mann som hadde vært inne i butikken, ble utsatt for det politiet kaller aggressiv haiking.

- Politiet påtraff de to tenåringsguttene, som var tydelig beruset, ikke lenge etter. De to forsøkte å komme seg inn til byen, men fikk streng beskjed om å holde seg borte, sier operasjonsleder Geir Gjesdal ved Rogaland politidistrikt.

Politiet skrev ned navnene på de to. Det ville nok uansett ikke vært vanskelig å finne heltene om de likevel hadde tatt turen inn til sentrum




http://www.aftenbladet.no/lokalt/stavanger/983567/Ble_antastet_av_Batman.html

tirsdag 3. februar 2009

kolumbus

for dere som ikke bor i stvg så vett dokk sikkert ikkje om kolumbus, mest overpriste bedredene, fukka, (og alt det der) bussselskapet i norge.

tenkte å poste noen bilder!


fredag 30. januar 2009

HELG

OMG det er helg :D blir vel standard helg slik som før ut på fæst idag :D dagen tar på i morgen og jobb søndag , hehe :D

blir ikke noe sykling på en stund før jeg har skaffet meg sånn 700 kr og kjøpt meg nytt sete,setepinne, og stem lol .. men har fått moped da :D jipiiiiiiii kommer bilde av driten l8r

men ja jeg er i en finnasiell krise enda! skylder pappa like 6000 kr , søsteren min 800 kr og mor sikkert litt her og der :P hehe så det tar nokk et par måneder før det er betalt ned, da kan jeg begynne og tenke på ny linse /blits på kameraet :P hehe det blir ivartfall digg, men før jeg får det så blir det sikkert ny båtmotor oxo.. shitman jeg er ut på dypt vann..

torsdag 29. januar 2009

Allnight

learn it, live it, love it!


eeeh, mn noen som vett ka liv b g hette på face? :P

mandag 26. januar 2009

Omgomgomg årets blogger blogger!



Yeah, morsom helg, mye mat , mye sykling ..

yeah hadde fett session idag me coaster daniel og meg og leifi på bowln , je vi bowla!

jeg satt 360 .. like 1 gang elns og nesten tuck no hander og leifi grinda neste sånn 1 m høye handrail shitt! omg og coaster daniel progger alltid med skills! ..

fredag 23. januar 2009

tuft


Skinkekorv
yo. nå har jeg og Herded bøge bøgesen (H to the W to the B) hatt familyGuy session. heeeeeeh. i morra skal vi til nøsteeeeeeh å syyyyyy.... te. å ha det fint INNE mens vi ser på en meter snø UTE. heeeeeeheheeh. morosomete.
Se sjølensiture:

http://www.familyguy.com/index.htm

heeeeeeheehe. Peter "Gay" Griffin.


PS. Vi er litt overbelastet av antiorgustiske ostepopps kakapop, og familey guysiler. :D:D:D:D pluus annanaspizza i saus.. <3<3<3<33tæsen>

Ja, vi har lite å gjøre, siden vi har sett 3 tæssen timer med FG



finnøy roadtripp

yoyoyoooo, sitter nå på ferja me internett :D meed leifi , vi skal ut på finnøy, egen leilighet og egen love og sykle på, der står også båten min _:D hahaha

vi skal filme og ta bilder til mandag og langfilmen som snart kommer ut :D

torsdag 22. januar 2009

je helja

yoo neegaard har du problemer på skolen? like me? :P jeg ble også tilbud slik shit.

but what so evr

helg i morgen :D meg og leifi skal inn til leiligheten på finnøy, sykle, pussebåt, filme , ta bilder, xbox, kjøre moped hvis jeg får låne like 1000 kr av deg leifi ?(A) sidn u jobber

blir uber digg, inn halv 4 og kjøpe mat og shit og så kose oss forevr

har og ny pc :D ganske digg <3

onsdag 21. januar 2009

pizza og kuer!

nå lager jeg pizza,den skal jeg ha med meg ned på en går der jeg skal kjøre traktor,mate kuer og mekke bil.dette gjør jeg hver torsdag i steden for skolen.
det er littt chill,men jeg må opp sykt tidlig! kl 7! eller det er vel kanskje ikke tidlig.men jeg har avtale med skolen at jeg starter 11.35 de andre dagene!de er uberchill det.


jaja,nå må jeg stikke.hade bra.
bonden Andreas Neegaard ut!

tirsdag 20. januar 2009

hei ,jeg er skikkelig høy idag..

i im high. haaha :P element har inn nye godsaker..

jeg vil ha nye deler + jeg vil kjøpe mopedn som er crapa :D mi like it gettho































































Årets blogger is mee

lørdag 17. januar 2009

sado sesion hos ola

nå har vi hatt en sykt voldlig sado session som endte med såpe i øre,spytt i tryne og en knukket hjelm.

btw så var det syyykt fett i nøsted i dag.ola tok 180 bars i stup mørke,det er fett.
han har også ny ramme så er smuuuth som faen!

simpel session

fant ut at det faktisk er rundt 30 folk som sjekker bloggen daglig! :D

------------------------------------

men back to bizniz:

oppsummering av bmx idag:
-garret reynolds vant simpel session (igjen...selv om det ikke er ferdig enda!)
-aaron ross klarte en svært respektabel plass selv med knukken ankel, still ross the boss!
-hvor ble det av edwin delarosa? en av de folka eg gledet meg til å se på simpel!
-sean sexton dro på og kom seg på sykkelen etter et ganske sykt fall!
-kevin porter dro på med en sykt clean 540 over stepup gappen!
-dan lacey prøvde å gjøre en uprail toothpickhangover to 180 på en sykt lang rail, må bare si at toothpick er en sykt kul grind og se på når den holdes lenge og ikke bare er en bonk! men han fikk ikke tid nok til å sette den!
-garret reynolds dro til med bar to icepick uprail!

fikk ikke med meg så mange runs men av det jeg så var det sykt fett, gleder meg til finalen imorgen!


og ja neergård! d suge å ikkje ha innehall!