OMG det er helg :D blir vel standard helg slik som før ut på fæst idag :D dagen tar på i morgen og jobb søndag , hehe :D
blir ikke noe sykling på en stund før jeg har skaffet meg sånn 700 kr og kjøpt meg nytt sete,setepinne, og stem lol .. men har fått moped da :D jipiiiiiiii kommer bilde av driten l8r
men ja jeg er i en finnasiell krise enda! skylder pappa like 6000 kr , søsteren min 800 kr og mor sikkert litt her og der :P hehe så det tar nokk et par måneder før det er betalt ned, da kan jeg begynne og tenke på ny linse /blits på kameraet :P hehe det blir ivartfall digg, men før jeg får det så blir det sikkert ny båtmotor oxo.. shitman jeg er ut på dypt vann..
fredag 30. januar 2009
torsdag 29. januar 2009
mandag 26. januar 2009
Omgomgomg årets blogger blogger!
fredag 23. januar 2009
tuft
Skinkekorv
yo. nå har jeg og Herded bøge bøgesen (H to the W to the B) hatt familyGuy session. heeeeeeh. i morra skal vi til nøsteeeeeeh å syyyyyy.... te. å ha det fint INNE mens vi ser på en meter snø UTE. heeeeeeheheeh. morosomete.
Se sjølensiture:
http://www.familyguy.com/index.htm
heeeeeeheehe. Peter "Gay" Griffin.
Se sjølensiture:
http://www.familyguy.com/index.htm
heeeeeeheehe. Peter "Gay" Griffin.
PS. Vi er litt overbelastet av antiorgustiske ostepopps kakapop, og familey guysiler. :D:D:D:D pluus annanaspizza i saus.. <3<3<3<33tæsen>
Ja, vi har lite å gjøre, siden vi har sett 3 tæssen timer med FG
finnøy roadtripp
yoyoyoooo, sitter nå på ferja me internett :D meed leifi , vi skal ut på finnøy, egen leilighet og egen love og sykle på, der står også båten min _:D hahaha
vi skal filme og ta bilder til mandag og langfilmen som snart kommer ut :D
vi skal filme og ta bilder til mandag og langfilmen som snart kommer ut :D
torsdag 22. januar 2009
je helja
yoo neegaard har du problemer på skolen? like me? :P jeg ble også tilbud slik shit.
but what so evr
helg i morgen :D meg og leifi skal inn til leiligheten på finnøy, sykle, pussebåt, filme , ta bilder, xbox, kjøre moped hvis jeg får låne like 1000 kr av deg leifi ?(A) sidn u jobber
blir uber digg, inn halv 4 og kjøpe mat og shit og så kose oss forevr
har og ny pc :D ganske digg <3
but what so evr
helg i morgen :D meg og leifi skal inn til leiligheten på finnøy, sykle, pussebåt, filme , ta bilder, xbox, kjøre moped hvis jeg får låne like 1000 kr av deg leifi ?(A) sidn u jobber
blir uber digg, inn halv 4 og kjøpe mat og shit og så kose oss forevr
har og ny pc :D ganske digg <3
onsdag 21. januar 2009
pizza og kuer!
nå lager jeg pizza,den skal jeg ha med meg ned på en går der jeg skal kjøre traktor,mate kuer og mekke bil.dette gjør jeg hver torsdag i steden for skolen.
det er littt chill,men jeg må opp sykt tidlig! kl 7! eller det er vel kanskje ikke tidlig.men jeg har avtale med skolen at jeg starter 11.35 de andre dagene!de er uberchill det.
jaja,nå må jeg stikke.hade bra.
bonden Andreas Neegaard ut!
det er littt chill,men jeg må opp sykt tidlig! kl 7! eller det er vel kanskje ikke tidlig.men jeg har avtale med skolen at jeg starter 11.35 de andre dagene!de er uberchill det.
jaja,nå må jeg stikke.hade bra.
bonden Andreas Neegaard ut!
tirsdag 20. januar 2009
hei ,jeg er skikkelig høy idag..
i im high. haaha :P element har inn nye godsaker..
jeg vil ha nye deler + jeg vil kjøpe mopedn som er crapa :D mi like it gettho
Årets blogger is mee
jeg vil ha nye deler + jeg vil kjøpe mopedn som er crapa :D mi like it gettho
Årets blogger is mee
mandag 19. januar 2009
lørdag 17. januar 2009
sado sesion hos ola
nå har vi hatt en sykt voldlig sado session som endte med såpe i øre,spytt i tryne og en knukket hjelm.
btw så var det syyykt fett i nøsted i dag.ola tok 180 bars i stup mørke,det er fett.
han har også ny ramme så er smuuuth som faen!
btw så var det syyykt fett i nøsted i dag.ola tok 180 bars i stup mørke,det er fett.
han har også ny ramme så er smuuuth som faen!
simpel session
fant ut at det faktisk er rundt 30 folk som sjekker bloggen daglig! :D
------------------------------------
men back to bizniz:
oppsummering av bmx idag:
-garret reynolds vant simpel session (igjen...selv om det ikke er ferdig enda!)
-aaron ross klarte en svært respektabel plass selv med knukken ankel, still ross the boss!
-hvor ble det av edwin delarosa? en av de folka eg gledet meg til å se på simpel!
-sean sexton dro på og kom seg på sykkelen etter et ganske sykt fall!
-kevin porter dro på med en sykt clean 540 over stepup gappen!
-dan lacey prøvde å gjøre en uprail toothpickhangover to 180 på en sykt lang rail, må bare si at toothpick er en sykt kul grind og se på når den holdes lenge og ikke bare er en bonk! men han fikk ikke tid nok til å sette den!
-garret reynolds dro til med bar to icepick uprail!
fikk ikke med meg så mange runs men av det jeg så var det sykt fett, gleder meg til finalen imorgen!
og ja neergård! d suge å ikkje ha innehall!
------------------------------------
men back to bizniz:
oppsummering av bmx idag:
-garret reynolds vant simpel session (igjen...selv om det ikke er ferdig enda!)
-aaron ross klarte en svært respektabel plass selv med knukken ankel, still ross the boss!
-hvor ble det av edwin delarosa? en av de folka eg gledet meg til å se på simpel!
-sean sexton dro på og kom seg på sykkelen etter et ganske sykt fall!
-kevin porter dro på med en sykt clean 540 over stepup gappen!
-dan lacey prøvde å gjøre en uprail toothpickhangover to 180 på en sykt lang rail, må bare si at toothpick er en sykt kul grind og se på når den holdes lenge og ikke bare er en bonk! men han fikk ikke tid nok til å sette den!
-garret reynolds dro til med bar to icepick uprail!
fikk ikke med meg så mange runs men av det jeg så var det sykt fett, gleder meg til finalen imorgen!
og ja neergård! d suge å ikkje ha innehall!
dritt snø!
gjett hva,da jeg våkna i dag var det 10cm med fuckings snø!
flaks at jeg skal til nøsted da.
haha,jeg syntes synd på dere,som ikke har inne hall asså.stakkars. jaja shit happens.
flaks at jeg skal til nøsted da.
haha,jeg syntes synd på dere,som ikke har inne hall asså.stakkars. jaja shit happens.
fredag 16. januar 2009
natta.....
Abonner på:
Innlegg (Atom)





