mandag 29. desember 2008

blæ spam .. je yo

jee, bare forteller random om hva jeg har jort iferien ..

ene dagen var meg og leifi ute på session , jeg sov oss han , vi spiste ostepopp og hang på kvadrat for de hadde natt opent :P haha

har chillet, jobbet mye med båten ( snart ferdig håper jeg)
fått presanger (nesten bare dritt )

venter på deler fra eirik olsen , faen slakkeste personen jeg evr har hørt om han sender faen ALDRI , sellom jeg sier det til han evry fucking day! så jeg har ikke fått sykla fordi jeg har ødelagt hjulsette mitt og solgt gaffelen min

jeg har også ødelagt pcn min .. så jeg sutrer mye fortiden .

Så jeg skal bestille ifra USA ny Pc , ny blits , ny objektiv til kamera så det blir bra! :)

men har stor mangel på penger så jeg selger mye, sjekk bmx .no!

Amen nå ble det mye ass

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar