skal begynne og legge ut litt bilder jeg tar ;) dette var fra helgen på street sessionet til meg og leifi, jeg ødla sykkelen min FØR vi begynte og sykle så derfor ble jeg kamera man <3
tirsdag 31. mars 2009
Pics
skal begynne og legge ut litt bilder jeg tar ;) dette var fra helgen på street sessionet til meg og leifi, jeg ødla sykkelen min FØR vi begynte og sykle så derfor ble jeg kamera man <3
torsdag 12. mars 2009
skit skit
lenge siden me har blogga nå!
spansklæreren kom ikkje idag så eg sitte på skolen og har kje noge å gjøre på, har faktisk hatt fri i spansken fire ganger på rad nå, syykt digg altså vi har sluppet 4x80 minutter viss nogen gidde å regne det ut :P
en aen ting er at alle må sjekke www.voxmedia.co.cc den vise kordan du kan laste ner sanger ifra spotify uten å måtte recorde med sånn ava program.
thats my 10cents for today
spansklæreren kom ikkje idag så eg sitte på skolen og har kje noge å gjøre på, har faktisk hatt fri i spansken fire ganger på rad nå, syykt digg altså vi har sluppet 4x80 minutter viss nogen gidde å regne det ut :P
en aen ting er at alle må sjekke www.voxmedia.co.cc den vise kordan du kan laste ner sanger ifra spotify uten å måtte recorde med sånn ava program.
thats my 10cents for today
onsdag 11. februar 2009
torsdag 5. februar 2009
Naaden got served
Mariero:
Ble antastet av Batman
Både Batman og Spiderman fikk streng beskjed av politiet om å holde seg borte fra Stavanger sentrum. Publisert 05.02.2009 22:56 - Oppdatert 06.02.2009 06:36 Cornelius Munkvik Klokken 21.31 fikk politiet melding om at to personer, utkledd som tegneserieheltene Batman og Spiderman, skapte kvalm ved Rema-butikken på Mariero.
En mann som hadde vært inne i butikken, ble utsatt for det politiet kaller aggressiv haiking.
- Politiet påtraff de to tenåringsguttene, som var tydelig beruset, ikke lenge etter. De to forsøkte å komme seg inn til byen, men fikk streng beskjed om å holde seg borte, sier operasjonsleder Geir Gjesdal ved Rogaland politidistrikt.
Politiet skrev ned navnene på de to. Det ville nok uansett ikke vært vanskelig å finne heltene om de likevel hadde tatt turen inn til sentrum
http://www.aftenbladet.no/lokalt/stavanger/983567/Ble_antastet_av_Batman.html
Ble antastet av Batman
Både Batman og Spiderman fikk streng beskjed av politiet om å holde seg borte fra Stavanger sentrum. Publisert 05.02.2009 22:56 - Oppdatert 06.02.2009 06:36 Cornelius Munkvik Klokken 21.31 fikk politiet melding om at to personer, utkledd som tegneserieheltene Batman og Spiderman, skapte kvalm ved Rema-butikken på Mariero.
En mann som hadde vært inne i butikken, ble utsatt for det politiet kaller aggressiv haiking.
- Politiet påtraff de to tenåringsguttene, som var tydelig beruset, ikke lenge etter. De to forsøkte å komme seg inn til byen, men fikk streng beskjed om å holde seg borte, sier operasjonsleder Geir Gjesdal ved Rogaland politidistrikt.
Politiet skrev ned navnene på de to. Det ville nok uansett ikke vært vanskelig å finne heltene om de likevel hadde tatt turen inn til sentrum
http://www.aftenbladet.no/lokalt/stavanger/983567/Ble_antastet_av_Batman.html
tirsdag 3. februar 2009
kolumbus
fredag 30. januar 2009
HELG
OMG det er helg :D blir vel standard helg slik som før ut på fæst idag :D dagen tar på i morgen og jobb søndag , hehe :D
blir ikke noe sykling på en stund før jeg har skaffet meg sånn 700 kr og kjøpt meg nytt sete,setepinne, og stem lol .. men har fått moped da :D jipiiiiiiii kommer bilde av driten l8r
men ja jeg er i en finnasiell krise enda! skylder pappa like 6000 kr , søsteren min 800 kr og mor sikkert litt her og der :P hehe så det tar nokk et par måneder før det er betalt ned, da kan jeg begynne og tenke på ny linse /blits på kameraet :P hehe det blir ivartfall digg, men før jeg får det så blir det sikkert ny båtmotor oxo.. shitman jeg er ut på dypt vann..
blir ikke noe sykling på en stund før jeg har skaffet meg sånn 700 kr og kjøpt meg nytt sete,setepinne, og stem lol .. men har fått moped da :D jipiiiiiiii kommer bilde av driten l8r
men ja jeg er i en finnasiell krise enda! skylder pappa like 6000 kr , søsteren min 800 kr og mor sikkert litt her og der :P hehe så det tar nokk et par måneder før det er betalt ned, da kan jeg begynne og tenke på ny linse /blits på kameraet :P hehe det blir ivartfall digg, men før jeg får det så blir det sikkert ny båtmotor oxo.. shitman jeg er ut på dypt vann..
torsdag 29. januar 2009
mandag 26. januar 2009
Omgomgomg årets blogger blogger!
fredag 23. januar 2009
tuft
Skinkekorv
yo. nå har jeg og Herded bøge bøgesen (H to the W to the B) hatt familyGuy session. heeeeeeh. i morra skal vi til nøsteeeeeeh å syyyyyy.... te. å ha det fint INNE mens vi ser på en meter snø UTE. heeeeeeheheeh. morosomete.
Se sjølensiture:
http://www.familyguy.com/index.htm
heeeeeeheehe. Peter "Gay" Griffin.
Se sjølensiture:
http://www.familyguy.com/index.htm
heeeeeeheehe. Peter "Gay" Griffin.
PS. Vi er litt overbelastet av antiorgustiske ostepopps kakapop, og familey guysiler. :D:D:D:D pluus annanaspizza i saus.. <3<3<3<33tæsen>
Ja, vi har lite å gjøre, siden vi har sett 3 tæssen timer med FG
finnøy roadtripp
yoyoyoooo, sitter nå på ferja me internett :D meed leifi , vi skal ut på finnøy, egen leilighet og egen love og sykle på, der står også båten min _:D hahaha
vi skal filme og ta bilder til mandag og langfilmen som snart kommer ut :D
vi skal filme og ta bilder til mandag og langfilmen som snart kommer ut :D
torsdag 22. januar 2009
je helja
yoo neegaard har du problemer på skolen? like me? :P jeg ble også tilbud slik shit.
but what so evr
helg i morgen :D meg og leifi skal inn til leiligheten på finnøy, sykle, pussebåt, filme , ta bilder, xbox, kjøre moped hvis jeg får låne like 1000 kr av deg leifi ?(A) sidn u jobber
blir uber digg, inn halv 4 og kjøpe mat og shit og så kose oss forevr
har og ny pc :D ganske digg <3
but what so evr
helg i morgen :D meg og leifi skal inn til leiligheten på finnøy, sykle, pussebåt, filme , ta bilder, xbox, kjøre moped hvis jeg får låne like 1000 kr av deg leifi ?(A) sidn u jobber
blir uber digg, inn halv 4 og kjøpe mat og shit og så kose oss forevr
har og ny pc :D ganske digg <3
onsdag 21. januar 2009
pizza og kuer!
nå lager jeg pizza,den skal jeg ha med meg ned på en går der jeg skal kjøre traktor,mate kuer og mekke bil.dette gjør jeg hver torsdag i steden for skolen.
det er littt chill,men jeg må opp sykt tidlig! kl 7! eller det er vel kanskje ikke tidlig.men jeg har avtale med skolen at jeg starter 11.35 de andre dagene!de er uberchill det.
jaja,nå må jeg stikke.hade bra.
bonden Andreas Neegaard ut!
det er littt chill,men jeg må opp sykt tidlig! kl 7! eller det er vel kanskje ikke tidlig.men jeg har avtale med skolen at jeg starter 11.35 de andre dagene!de er uberchill det.
jaja,nå må jeg stikke.hade bra.
bonden Andreas Neegaard ut!
tirsdag 20. januar 2009
hei ,jeg er skikkelig høy idag..
i im high. haaha :P element har inn nye godsaker..
jeg vil ha nye deler + jeg vil kjøpe mopedn som er crapa :D mi like it gettho
Årets blogger is mee
jeg vil ha nye deler + jeg vil kjøpe mopedn som er crapa :D mi like it gettho
Årets blogger is mee
mandag 19. januar 2009
Abonner på:
Innlegg (Atom)



