grei kveld :( ville drikke, blei ingenting, martin hadde spy sykå og håkon va faen hoven i heila fjese og så totaly fucked opp ut :P
me så film , kristian valen, ( komman bestemor, alle ska få! )
så va me på skolen , masse fylle folk , haha morsomt :)
så var alle de voksne fylle det var jo gmorsomt og blabla tar i morgen
onsdag 31. desember 2008
`Dagens.
Jau, idag sto jeg opp faen så tidlig , halv 11 for og kjøpe fyrverkeri før alt blir utsolgt :D så jeg kjøpte sånn 3 baterier , noe smått shit . mad fett bygd thunder`s av 2 av batterien nå . så jeg har fått skremt livet av naboene kan jeg tenke meg.
på vei hjem med fyrverkeriet så Sporte mor om jeg kunne bli med til madla en tur, jeg var jo så stocka på fyrverkeriet så jeg sa bare ja, og tror du ikke det blee litt til fyrverkeri der? og 2 nye bokser og en ny genser, Åjoda tipper hun følte seg ganske lurt ^^
nå chiller jeg bare og prøver og finne ut hva jeg skall i kvelD!
Så til de som leser bloggen godtnytt år :D håper det blir mye sykling i år og !^^
Mvh naaden
på vei hjem med fyrverkeriet så Sporte mor om jeg kunne bli med til madla en tur, jeg var jo så stocka på fyrverkeriet så jeg sa bare ja, og tror du ikke det blee litt til fyrverkeri der? og 2 nye bokser og en ny genser, Åjoda tipper hun følte seg ganske lurt ^^
nå chiller jeg bare og prøver og finne ut hva jeg skall i kvelD!
Så til de som leser bloggen godtnytt år :D håper det blir mye sykling i år og !^^
Mvh naaden
tirsdag 30. desember 2008
Bail men kult alikevel
bergenbotn
Jævla spammer
plagsom
massete
ikke syklist sellom han tror det
stygge sykler
fattig
0 venner
nevnte jeg plagsom? ok han er merr plagsom
tror han er kul
tastatur tøff
tror han drar damer, men han drar små gutter
Taper
mer taper og litt til
Liten tiss ( 8 cm) han sa det
Klager alltid ( på prisene mine ogsånt)
tror han er en hore
Mannehore
Lyger veldig mye ( en gang sa han at de var rike)
jeg er 100 % sikker på at han er homo
plagsom
massete
ikke syklist sellom han tror det
stygge sykler
fattig
0 venner
nevnte jeg plagsom? ok han er merr plagsom
tror han er kul
tastatur tøff
tror han drar damer, men han drar små gutter
Taper
mer taper og litt til
Liten tiss ( 8 cm) han sa det
Klager alltid ( på prisene mine ogsånt)
tror han er en hore
Mannehore
Lyger veldig mye ( en gang sa han at de var rike)
jeg er 100 % sikker på at han er homo
Botn kommer ikke til å like denne bloggen altså!
Botn.. sier:
hvorfor ringte en kjerring meg i dag
Botn.. sier:
=
Botn.. sier:
og i natt?
Leifi sier:
hihi
Botn.. sier:
hvorfor!?
Botn.. sier:
si hvorfor for faen!
hvorfor ringte en kjerring meg i dag
Botn.. sier:
=
Botn.. sier:
og i natt?
Leifi sier:
hihi
Botn.. sier:
hvorfor!?
Botn.. sier:
si hvorfor for faen!
en liten sang
hmm, ne drive skje me veldidihet te mediagale fjortisa shø
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
tja, eg kom hjem ifra fjelle 100000hiiiii
og en liten sang!
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
tja, eg kom hjem ifra fjelle 100000hiiiii
og en liten sang!
Fjortis hvor?
Go morgen!
ville bare si, godmorgen alle sammen
Vedder på at det bare er leifi som følger bloggen, så god morgen leifi
Vedder på at det bare er leifi som følger bloggen, så god morgen leifi
mandag 29. desember 2008
Abonner på:
Innlegg (Atom)


