onsdag 31. desember 2008

Kveldens.

grei kveld :( ville drikke, blei ingenting, martin hadde spy sykå og håkon va faen hoven i heila fjese og så totaly fucked opp ut :P

me så film , kristian valen, ( komman bestemor, alle ska få! )

så va me på skolen , masse fylle folk , haha morsomt :)

så var alle de voksne fylle det var jo gmorsomt og blabla tar i morgen

`Dagens.

Jau, idag sto jeg opp faen så tidlig , halv 11 for og kjøpe fyrverkeri før alt blir utsolgt :D så jeg kjøpte sånn 3 baterier , noe smått shit . mad fett bygd thunder`s av 2 av batterien nå . så jeg har fått skremt livet av naboene kan jeg tenke meg.

på vei hjem med fyrverkeriet så Sporte mor om jeg kunne bli med til madla en tur, jeg var jo så stocka på fyrverkeriet så jeg sa bare ja, og tror du ikke det blee litt til fyrverkeri der? og 2 nye bokser og en ny genser, Åjoda tipper hun følte seg ganske lurt ^^

nå chiller jeg bare og prøver og finne ut hva jeg skall i kvelD!

Så til de som leser bloggen godtnytt år :D håper det blir mye sykling i år og !^^

Mvh naaden

tirsdag 30. desember 2008

uæææææ

eg hate d bilde! fett redigert men alikevel dårligste bilde noensinne!!!

Bail men kult alikevel


bilde er tatt av martin varhaug ( leifi sitt søskenbarn )

bilde av leifi , men noen har skreve at det er naaden?

bergenbotn

Jævla spammer
plagsom
massete
ikke syklist sellom han tror det
stygge sykler
fattig
0 venner
nevnte jeg plagsom? ok han er merr plagsom
tror han er kul
tastatur tøff
tror han drar damer, men han drar små gutter
Taper
mer taper og litt til
Liten tiss ( 8 cm) han sa det
Klager alltid ( på prisene mine ogsånt)
tror han er en hore
Mannehore
Lyger veldig mye ( en gang sa han at de var rike)
jeg er 100 % sikker på at han er homo

Botn kommer ikke til å like denne bloggen altså!

Botn.. sier:
hvorfor ringte en kjerring meg i dag
Botn.. sier:
=
Botn.. sier:
og i natt?
Leifi sier:
hihi
Botn.. sier:
hvorfor!?
Botn.. sier:
si hvorfor for faen!

haha

kødda, me gjør det faktisk! :P

en liten sang

hmm, ne drive skje me veldidihet te mediagale fjortisa shø
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
tja, eg kom hjem ifra fjelle 100000hiiiii

og en liten sang!


Saangen til leifi

wow leifi viste meg link til sangen han skulle ha på neste sykkel filmen sin!

Fjortis hvor?


yoyo, jeg poster fjortis bilder i fjortis bloggen vår ..

første fjortisene som ville ha bilde sitt her var vilde og eline, luv u fjortiser!

Go morgen!

ville bare si, godmorgen alle sammen

Vedder på at det bare er leifi som følger bloggen, så god morgen leifi

mandag 29. desember 2008

god jul leifi!


du øsnkte deg en smilende geit og da får du en smilende geit

nIGEL SYLVESTER

Fack jeg gjorde feil :)


fiksa inlegget ditt nådn!
(får eg ein smilende geit då? :P)