onsdag 7. januar 2009
tirsdag 6. januar 2009
tja
jeg vil bare si en ting naaden!
delene som jeg bestilte ifra usa rett før nyttårsaften, kom idag, hvor er deine deler som du kjøpte i norge? hihihihi :P
delene som jeg bestilte ifra usa rett før nyttårsaften, kom idag, hvor er deine deler som du kjøpte i norge? hihihihi :P
haha
var hoss leifi på jobb idag var fanden så mye folk der -.- stress, fikk til og med være med bak på lageret , omg omg omg så kul jeg er :D..
Jo fikk leifi til og bruke medlems korte sitt slik jeg fikk billige vare , oh yeah kjøpe ny new era caps, for stor, men what so evr, den va tøff.
Jeg skulle egentlig jort lekser idag men gidder faen ikke :P er så jeevlig trøtt..
jo var de jææææææææææææææææææææævla delene, får de faen aldri :P han sa han sendte 3 juledag. er gått lang tid for faen, jeg venter og jeg venter og jeg venter..
kommer de ikke i løpet av uken tar jeg selvmord.
Jo fikk leifi til og bruke medlems korte sitt slik jeg fikk billige vare , oh yeah kjøpe ny new era caps, for stor, men what so evr, den va tøff.
Jeg skulle egentlig jort lekser idag men gidder faen ikke :P er så jeevlig trøtt..
jo var de jææææææææææææææææææææævla delene, får de faen aldri :P han sa han sendte 3 juledag. er gått lang tid for faen, jeg venter og jeg venter og jeg venter..
kommer de ikke i løpet av uken tar jeg selvmord.
mandag 5. januar 2009
DAgns
Yeah , idag e eg isje trøtt :D wow niice!
e i sutre humøret idag.. itte 1 uke elns så har eg ennå isje fått delene mine , så eg får isje sykla, t tross for at eg har lekser denne uken -.-
Men på onsdag e det ein dude så sga senda et elementary stem t meg :D så då blir det elementary stem :D
Også har eg funni ein båt motor eg har tenkt og kjøpa om eg har penger nokk , itte eg har kjøpt pc og blits og linsa :P tihi , høyt pengeforbruk fortiden.. isje min feil.
Men men , eg e keen på og sykla på sandnes snart , jajajajajjaja, setta masse grind, mulig noe fett i minirampen , 360 på corner, 360 flat, masse streeet allday nohomo :D
komme sikkert mer i løpet av kvelden
e i sutre humøret idag.. itte 1 uke elns så har eg ennå isje fått delene mine , så eg får isje sykla, t tross for at eg har lekser denne uken -.-
Men på onsdag e det ein dude så sga senda et elementary stem t meg :D så då blir det elementary stem :D
Også har eg funni ein båt motor eg har tenkt og kjøpa om eg har penger nokk , itte eg har kjøpt pc og blits og linsa :P tihi , høyt pengeforbruk fortiden.. isje min feil.
Men men , eg e keen på og sykla på sandnes snart , jajajajajjaja, setta masse grind, mulig noe fett i minirampen , 360 på corner, 360 flat, masse streeet allday nohomo :D
komme sikkert mer i løpet av kvelden
leif andreas
er den eneste som kan blogge i skoletiden, så da kan fullføre min onde plan om å bli årets blogger, muahahahahaha!
så nettop en film, super size me faktisk, i naturfagen, etterpå bar det rett til kantina for å kjøpe sjokolade, sunne new energy sjokolade! :-)
tja, juleferien og 2008 er ferdig, og vi er klare for en ny sesong med bergenbotn dissing og SPAM, cya!
så nettop en film, super size me faktisk, i naturfagen, etterpå bar det rett til kantina for å kjøpe sjokolade, sunne new energy sjokolade! :-)
tja, juleferien og 2008 er ferdig, og vi er klare for en ny sesong med bergenbotn dissing og SPAM, cya!
søndag 4. januar 2009
klar for et nytt år?
må sykle mer i år enn me gjorde i fjor!
og du skal få en tøff kamp for å bli årets blogger naaden! (gjett hvem som kan slette inlegg? :P )
idag:
våkna eg nettop
siste dag i ferien
skal flytte grindboxen eg bygde
mvh Leifi
og du skal få en tøff kamp for å bli årets blogger naaden! (gjett hvem som kan slette inlegg? :P )
idag:
våkna eg nettop
siste dag i ferien
skal flytte grindboxen eg bygde
mvh Leifi
fredag 2. januar 2009
torsdag 1. januar 2009
bååt?

jee seer fremm til i morgen , skal ut på finnøy der broren min bor, og båten min ligger der så da blir det båt jobb på min og broren min sin båt :D skal legge nytt gulv i hans båt og jeg skal pusse ned og klar til lakkering.
slenger med et bilde og det kommer mer i løpet av helgen tipper æ.
blir fett og kjøre denne til sommeren når meg og leifi skal på roadtrip med den store båten!
Abonner på:
Innlegg (Atom)
